مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-15سياسي

سخنگوی دولت: طرح نفت در برابر غذا در قبال کشور ما موضوعیت ندارد


بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره موضع دولت در مقابل طرح موضوعاتی مثل صادرات نفت در برابر دریافت غذا، تصریح کرد: ما کشور بزرگی هستیم و ظرفیت های بیشماری داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، سخنگوی دولت از افتتاح فاز پایانی پارس جنوبی در روزهای آینده خبر داد.

علی بهادری جهرمی در ابتدای نشست خبری هفتگی با نمایندگان رسانه ها با تسلیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز، اظهار کرد: بزودی شاهد افتتاح آخرین فاز پارس جنوبی یعنی فاز 11 خواهیم بود که بعد از سال ها و به دست و توان نخبگان ایرانی شکل گرفت.

ورود محموله جدید داروهای ام اس به کشور سخنگوی دولت همچنین اعلام کرد: در حوزه بیماری اس ام ای محموله جدیدی از داروی آن وارد کشور شد و در مراحل نهایی ترخیص و در اختیار بیماران قرار دادن است.

رییس جمهوری برای تأمین داروی این بیماری که در دنیا هم کم تولید می شود و گرانقیمت است، دستور داده بود و این چندمین محموله دارویی بیماری اس ام ای است که با تلاش هلال احمر وارد کشور می شود.

کاهش نرخ رشد نقدینگی بهادری جهرمی همچنین با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی، اظهار کرد: ضریب جینی در سال 1401 به میزان 0.

2 واحد درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: طرح نفت در برابر غذا در قبال کشور ما موضوعیت ندارد

سخنگوی دولت: طرح نفت در برابر غذا در قبال کشور ما موضوعیت ندارد