مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-05بين الملل

بسیج تمام امکانات استان برای مهار آتش سوزی جنگل های مریوان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: تمام امکانات و نیروهای منابع طبیعی استان را برای مهار آتش سوزی جنگل های مریوان به کار گرفته ایم و امیدواریم در سریع ترین زمان موفق شویم.

- بهزاد شریفی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از عصر پنج شنبه سه نقطه از جنگل های مناطق دره وران ، آسن ئاوا و ماسی در از توابع شهرستان مریوان دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: این آتش سوزی ها در سطح بسیار گسترده ای از پوشش سطحی بلوط زارهای مریوان را در این سه نقطه در برگرفته است.

شریفی پور اعلام کرد: نزدیک غروب جمعه آتش سوزی در یک نقطه در روستای ماسی در توسط تیم های اطفای حریق و تیم های محلی، سازمان های مردم نهاد و نیروهای نظامی مستقر در منطقه مهار شد اما متأسفانه با وجود تلاش های صورت گرفته و کنترل آتش سوزی در یک مرحله، به دلیل شیب بالای منطقه و صعب العبور بودن آن و همچنین وزش باد، آتش سوزی دوباره در سطح گسترده ای در سطح پوشش تاجی و سطحی جنگل های مریوان را در برگرفته است.

وی افزود: تمام امکانات و نیروهای منابع طبیعی استان را برای مهار آتش سوزی جنگل های مریوان به کار گرفته ایم و امیدواریم در سریع ترین زمان موفق شویم.

شریفی پور اعلام کرد: بیش از 70 درصد آتش سوزی در جنگل های مریوان سطحی است و تنها حدود 15 درصد تنه درختان را در بر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تمام امکانات استان برای مهار آتش سوزی جنگل های مریوان

بسیج تمام امکانات استان برای مهار آتش سوزی جنگل های مریوان