مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-31ورزشي

مناف هاشمی: باید در بازی های آسیایی کاروانی پاک داشته باشیم +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو، صبح امروز دوشنبه 9 مردادماه سال 1402 با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از ستاد پزشکی مجموعه ورزش آزادی بازدید و در جریان آخرین .

- مناف هاشمی: باید در بازی های آسیایی کاروانی پاک داشته باشیم +فیلم دبیرکل کمیته ملی المپیک: برای ایجاد انگیزه در رؤسای فدراسیون ها که سال ها تلاش می کنند پاداش در نظر گرفته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو، صبح امروز دوشنبه 9 مردادماه سال 1402 با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از ستاد پزشکی مجموعه ورزش آزادی بازدید و در جریان آخرین وضعیت پزشکی کاروان اعزامی به هانگژو قرار گرفت.

در این بازدید غلامرضا نوروزی نایب رییس کمیته و مسوول کمیته پزشکی کاروان و محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی نیز حضور داشتند.

همزمان با معاینات ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم ها هم مورد معاینات پزشکی قرار گرفتند.

دبیرکل کمیته ملی درباره وضعیت مجموعه ورزشی آزادی اظهار کرد:خوابگاه ها نیاز به بازسازی کامل دارد و قبل از المپیک نمی توانیم آن را تخریب کنیم اما بعد از بازی های آسیایی تمام مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناف هاشمی: باید در بازی های آسیایی کاروانی پاک داشته باشیم +فیلم

مناف هاشمی: باید در بازی های آسیایی کاروانی پاک داشته باشیم +فیلم