مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-21سياسي

جاده بجنورد به جنگل گلستان سال 1403 به اتمام می رسد


معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته جاده بجنورد به جنگل گلستان در سال 1403 به اتمام می رسد.

- مهدی رشیدی، معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: جاده بجنورد به جنگل گلستان یکی از دغدغه های مردم و دولت سیزدهم است با پیگیری های انجام شده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سال 1403 به اتمام می رسد.

وی گفت: 45 کیلومتر از این محور مواصلاتی پررفت وآمد از دولت قبل باقی مانده بود که در سفر رییس جمهور به استان جزو برنامه ها و پروژه های سفر به ثبت رسید که باید به پایان برسد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به این که این پروژه یک پروژه ملی است، افزود: اعتباری که برای این پروژه در نظر گرفته شده 450 میلیارد تومان است که مبلغ 250 میلیارد تومان آن از محل تامین قیررایگان وزارت راه وشهرسازی تامین خواهد شد.

رشیدی تصریح کرد: از 45 کیلومتر باقی مانده این جاده، 21 کیلومتر آماده آسفالت است که 11 کیلومتر از این 21 کیلومتر آسفالت شده است.

وی ادامه داد: سیلی که در روزهای گذشته حادث شد به یک کیلومتر از زیرسازی این جاده خسارت زد که مراحل بیمه ای آن باعث ایجاد تاخیر در اجرای بخشی از پروژه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده بجنورد به جنگل گلستان سال 1403 به اتمام می رسد

جاده بجنورد به جنگل گلستان سال 1403 به اتمام می رسد