مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-27سياسي

حجت الاسلام ذوالنوری: شهادت امام حسین(ع) برای رهایی مردم از جهالت و گمراهی بود


نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خداوند در دل های مؤمنان حرارت عشق به امام حسین(ع) را قرار داده است که هرگز سرد و خاموش نمی شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری با حضور در جمع عزاداران حسینی هیئت خادم الرضا(ع) در گفت وگو با خبرنگاران، با قدردانی از تلاش و توجه هیئت خادم الرضا(ع) به جوانان تصریح کرد: ما خیابان های اطراف هیأت را که نگاه می کردیم، ماشین های پارک شده و مردمی که خودشان را می خواستند به این هیئت برسانند نشان می داد که بیشتر جمعیت این هیأت متشکل از جوانان است.

وی افزود: همین که طبخ غذا در شب عاشورا به 19هزار غذا رسیده به برکت خود حضرت است و این نشان از استقبال مردم از این هیئت است و به امید خدا خلوص و تلاش با هم عجین شود و در خدمت رسانی به اهل بیت(ع) و ترویج فرهنگ عاشورا و اهل بیت (ع) موثر باشد.

نائب رییس مجلس در پاسخ به سوالی در خصوص علت علاقه مردم به محافل عزاداری محرم گفت: همانطور که پیامبر اکرم(ص) می فرمایند برای شهادت حسین(ع)، حرارت و گرمایی در دلهای مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود و این علت استقبال از این محافل است.

وی بیان داشت: امام حسین (ع) همه چیز را برای امت گذاشته است و در زیارت اربعین داریم که بَذَلَ مُهجَتَهُ فیکَ لِیَستَنقِذَ عِبادَکَ مِنَ الجَهالَهِ وحَیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام ذوالنوری: شهادت امام حسین(ع) برای رهایی مردم از جهالت و گمراهی بود

حجت الاسلام ذوالنوری: شهادت امام حسین(ع) برای رهایی مردم از جهالت و گمراهی بود