مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-16ورزشي

آماده باش ارومیه برای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا


همه اقدامات و هماهنگی های لازم برای داشتن یک میزبانی در خور شأن استان با دستگاه های متولی صورت گرفته است.

- غلامحسین عماری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت مسائل امنیتی در مسابقات پیش رو اظهار کرد: طی جلسات برگزار شده تمام هماهنگی های لازم در خصوص موضوعات انتظامی، امنیتی و ترافیکی برای میزبانی صورت گرفته است.

وی افزود: طرح های ترافیکی لازم برای مسیرهای منتهی به سالن های مسابقات به همراه محل اسکان ورزشکاران و هواداران آماده شده تا عبور و مرور در این مناطق به صورت عادی صورت گیرد.

فرماندار ارومیه خاطر نشان کرد: در خصوص مسائل امنیتی و انتظامی مناطق یاد شده هم برای رفاه حال تیم ها و طرفداران تدابیر لازم اتخاذ شده است.

مجوز حضور بانوان در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه صادر شد عماری در خصوص حضور بانوان در سالن های مسابقات، گفت: زیر ساخت های لازم اعم از جایگاه ویژه، ورودی و خروجی های مجزا و سرویس های بهداشتی در سالن ها آماده شده است.

وی افزود: با توجه به تاکید استاندار و فدراسیون والیبال مجوزهای لازم جهت حضور بانوان در این دوره از مسابقات صادر شده است.

وی با اشاره به بلیط فروشی الکترونیکی مسابقات، یادآور شد: این دوره از مسابقات به منظور ایجاد نظم نسبت به ورود هواداران به سالن مسابقات و همچنین جلوگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ارومیه برای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا

آماده باش ارومیه برای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا