مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-21بين الملل

ربات های تحویل غذا در آمریکا سرقت می شوند!


ربات های تحویل غذا و مواد غذایی که گزینه ای عالی برای تحویل سریع و کارآمد وعده های غذایی به مشتریان هستند، این روزها در ایالات متحده با غضب برخی مردم روبرو شده اند و تصاویری از لگد زدن و باز کردن زوری و سرقت این ماشین ها توسط خرابکاران منتشر شده است.

- ربات های تحویل غذا و مواد غذایی که گزینه ای عالی برای تحویل سریع و کارآمد وعده های غذایی به مشتریان هستند، این روزها در ایالات متحده با غضب برخی مردم روبرو شده اند و تصاویری از لگد زدن و باز کردن زوری و سرقت این ماشین ها توسط خرابکاران منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، ربات های تحویل غذا و مواد غذایی راهی عالی برای تحویل سریع و کارآمد وعده های غذایی به مشتریان هستند.

بسیاری از شرکت ها مانند شرکت استونیایی بولت(Bolt) که در ژوئن سال 2023 اعلام کرد که با استفاده از ناوگانی از ربات های خودران، تحویل غذا به درب خانه های مردم را آغاز خواهد کرد، وارد این تجارت شده اند.

این شرکت با مشارکت با شرکت رباتیک استارشیپ تکنولوجیز(Starship Technologies) که در سال 2019 ناوگان ربات های خودران خود را برای تحویل غذا به کالج های سراسر ایالات متحده معرفی کرد، موفق به انجام این کار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات های تحویل غذا در آمریکا سرقت می شوند!

ربات های تحویل غذا در آمریکا سرقت می شوند!