مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-23سياسي

استان سمنان ظرفیت تبدیل شدن به قطب کتابخانه ای کشور را دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: با تغییر کارکرد کتابخانه های عمومی، این امکان در استان سمنان وجود دارد که به قطب کتابخانه ای در کشور تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان اظهار کرد: کسب و کارهای کوچک اهمیت زیادی برای اقتصاد کشور دارد.

وی ضمن استقبال از ابتکار نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای برگزاری همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک، با قدردانی از نگاه سازنده مجموعه کتابخانه های عمومی استان سمنان و داشتن دغدغه در جامعه برای اشتغال زایی جوانان، رویکرد این مجموعه فرهنگی را مثبت و دارای اثرات ارزشمندی برای ایران اسلامی عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان افزود: کتابخانه های عمومی می توانند بر ایجاد کسب و کار مؤثر باشند و حوزه کسب وکار نیز در توسعه فعالیت کتابخانه های عمومی مؤثر است.

صادقی با اشاره به اینکه برای کمک به این رویداد فرهنگی باید بقیه دستگاه هایی که می توانند به نحوی کمک رسان باشند را نیز به پای کار بیاوریم، افزود: تاریخچه کشورهای توسعه یافته نشان می دهد که باید به صاحبان کسب و کارهای خانگی توجه ویژه ای شود تا بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان ظرفیت تبدیل شدن به قطب کتابخانه ای کشور را دارد

استان سمنان ظرفیت تبدیل شدن به قطب کتابخانه ای کشور را دارد