مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-22سياسي

تمام شرایط برای صدور مجوز فرودگاه فراهم شده است


پروژه فرودگاه قم بدون هیچ مجوز و مدرک قانونی کلنگ زنی و رها شده بود اما پس از جلسات متعدد مقرر شد با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی احداث شود و امروز تمام شرایط برای صدور مجوز آن فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در مراسم تکریم و معارفه استاندار قم که عصر امروز در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم قم به مدت پنج سال در دو کسوت فرماندهی سپاه استان و استانداری توفیق الهی بود.

وی با اشاره به اینکه تمام دستاوردهای این مدت در سایه همراهی، همدلی و همکاری همگانی محقق شد، مطرح کرد: مراجع تقلید، اعضای جامعه مدرسین و تولیت های آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در این مسیر همکاری و رهنمودهای موثری داشتند.

استاندار سابق قم با بیان اینکه در ابتدای فعالیت در استان قم با مشکلات متعددی مواجه بودیم، عنوان کرد: برخی از پروژه های قم بیش از چند دهه راکت مانده بود و زیر سایه غفلت مدیران اسبق از یادها رفته بود.

وی از سفر نخست رییس جمهور به استان قم یاد کرد و گفت: در این سفر توانستیم 153 مصوبه اخذ کنیم تا بسیاری از مشکلات استان رفع شود.

شاهچراغی با اشاره به اینکه قم به کارگاه بزرگی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این کارگاه با همت و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام شرایط برای صدور مجوز فرودگاه فراهم شده است

تمام شرایط برای صدور مجوز فرودگاه فراهم شده است