مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:252023-07-23سياسي

عزاداری محرم برای کسانی که به دنبال دوقطبی سازی هستند هشدار است


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:عزاداری محرم هشداری است برای افراد محافظه کار بی دغدغه که دوقطبی سازی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر راستای جهاد تبیین سخنانی را در جمع سوگواران حسینی اظهار کرد: این عزاداری ها همه هشداری برای ماست به این معنا که یک واقعه بسیار دردناکی اتفاق افتاده که اگر غفلت کنیم ممکن است مجدداً تکرار شود.

وی افزود: قضیه این نیست که فقط شهادت امام حسین علیه السلام تا این حد جدی گرفته بشود در صورتی که همه ائمه اطهار (ع) با سمّ یا شمشیر به شهادت رسیده اند؛ بلکه روشنگری قیام عاشورا و احیا دین اسلام ضرورت دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در واقعه کربلا یک اتفاق بسیار مهم افتاده و آن اینکه بسیاری از خواص هم سقوط کرده اند، گفت: اتفاقی رخ داده که این افراد به اسم مسلمانی امام زمانشان را قربهََ الی الله به قتل رسانده اند؛ در مجلس شام با حضور کارگزاران، وقتی خواص رومی متوجه شدند که سر بریده متعلق به فرزند پیغمبر اسلام است، جوّ علیه یزید تغییر کرد.

حجت الاسلام فلاح خاطرنشان کرد: این دردآور است که بدانیم دشمن چگونه مسلمانان را مورد هجمه فکری و تبلیغی قرار داد که فقط 50 سال پس از رحلت پیامبر (ص)، امام زمان خود را شهید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری محرم برای کسانی که به دنبال دوقطبی سازی هستند هشدار است

عزاداری محرم برای کسانی که به دنبال دوقطبی سازی هستند هشدار است