مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 21:452023-07-26سياسي

حسینیون ارومیه در تجمع بزرگ یوم العباس قرآن به دست حاضر می شوند


رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: با توجه به اهانت غربی ها در کشور سوئد به قرآن کریم، حسینیون ارومیه در تجمع یوم العباس قرآن به دست حاضر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن محمدی عصر چهارشنبه در مراسم شمیم حسینی که در سالن اداره کل اوقاف آذربایجان غربی برگزار شد، افزود:: امام حسین علیه السلام در روایتی می فرمایند: وَاللّهِ لا یَسْکُنُ دَمی حَتّی یَبْعَثَ اللّهُ الْمَهْدِیَّ فَیَقْتُلُ عَلی دَمی مِنَ الْمُنافِقینَ الْکَفَرَهِ الْفَسَقَهِ سَبْعینَ اَلْفاً، به خدا قسم خون من از جوشش نمی افتد تا اینکه خدای متعال حضرت مهدی عج را برانگیزاند تا انتقام خون مرا از هفتاد هزار نفر از منافقین و فاسقین بگیرد.

وی عنوان کرد: این روزها به اسم آزادی به غیرت مؤمنین و حسینیون اهانت می کنند و ان شاالله در یوم العباس روز تاسوعا که فردا برگزار می شود، هیئتی ها و حسینیون ارومیه با قرآن به دست در مراسم اجتماع باشکوه حسینیان حاضر خواهند شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه با بیان اینکه شیعه به آزادی دینی و اسلام غیرت دارد و حاضر است برای اعتقادات خودش همه هزینه ها را بدهد، گفت: به قرآن، این کتاب الهی توهین شده است و ما در برابر این اهانت ها ساکت نخواهیم نشست و دشمنان پاسخ دندان شکن از مسلمین دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینیون ارومیه در تجمع بزرگ یوم العباس قرآن به دست حاضر می شوند

حسینیون ارومیه در تجمع بزرگ یوم العباس قرآن به دست حاضر می شوند