مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 22:002023-07-26فناوري

گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران درباره اختلال اینترنت بررسی شد


جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران درباره اختلال اینترنت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران با حضور تدوین کنندگان گزارش، فعالان اقتصاد دیجیتال و معاونین وزیر ارتباطات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نیما قاضی رییس این انجمن و پویا پیرحسینلو مدیرعامل شرکت ابرآروان به مرور این گزارش پرداختند و در ادامه چند نفر از اعضای انجمن تجارت الکترونیک تهران به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

امیر لاجوردی قائم مقام وزیر در امور ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات نیز با تأکید بر اینکه گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دیگر متفاوت بود، برای دقیق تر کردن این گزارش در نوبت های بعدی پیشنهاداتی را مطرح کرد.

در ادامه مسئولان و مدیران وزارت ارتباطات حاضر در جلسه به بحث و بررسی شاخص ها و روش های استفاده شده در این گزارش پرداختند.

در این جلسه محمد جعفرپور مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، رضا باقری اصل معاون امور دولت، مجلس و استان های و محمد احسان خرامید رییس مرکز روابط عمومی از وزارت ارتباطات و ژوبین علاقبند، مجید رضوی، محمد خلج قاسم آبادی، نیما قاضی، سعید محمدی، محمدمهدی شریعتمدار، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران درباره اختلال اینترنت بررسی شد

گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران درباره اختلال اینترنت بررسی شد