مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:312023-08-13دانش

چاپ 49 مقاله در مجلات خارجی و داخلی توسط اعضای هیئت علمی دانشکده پرستاری شیروان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد کریم صابری، سرپرست دانشکده پرستاری شیروان با اشاره به چاپ 49 اعضای هیئت علمی این دانشکده در مجلات داخلی و خارجی اظهار کرد: - سرپرست دانشکده پرستاری شیروان گفت: طی دو سال گذشته 49 مقاله توسط اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری شیروان در مجلات خارجی و داخلی به چاپ رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد کریم صابری، سرپرست دانشکده پرستاری شیروان با اشاره به چاپ 49 اعضای هیئت علمی این دانشکده در مجلات داخلی و خارجی اظهار کرد:  10 طرح تحقیقاتی توسط اعضای محترم هیئت علمی دانشکده انجام و به اتمام رسیده و هم اکنون 18 طرح تحقیقاتی در حال اجرا و 19 طرح در جریان تصویب است.

صابری از داوری 16 طرح تحقیقاتی و کتب علمی توسط اعضای هیئت علمی دانشکده پرستاری شیروان خبر داد و افزود: اعضای هیات علمی 8 کتاب نیز به چاپ رسانده اند.

سرپرست دانشکده پرستاری شیروان با اشاره به تجهیز واحد مهارت های بالینی دانشکده، گفت: 9 عدد مانکن، مولاژ و سایر تجهیزات پزشکی به ارزش 2 میلیارد و 776 میلیون ریال خریداری شده است.

وی از خرید تعداد 105 جلد کتاب در قالب 33 عنوان برای رشته های پرستاری و فوریت پزشکی خبر داد و بیان کرد: 10 جلد کتاب لاتین در قالب 5 عنوان برای رشته فوریت های پزشکی نیز خریداری شد تا کتابخانه این دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 49 مقاله در مجلات خارجی و داخلی توسط اعضای هیئت علمی دانشکده پرستاری شیروان

چاپ 49 مقاله در مجلات خارجی و داخلی توسط اعضای هیئت علمی دانشکده پرستاری شیروان