مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-30اجتماعي

تقویت مدارس دولتی در استان بوشهر


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تقویت و ارتقای وضعیت مدارس عادی دولتی در استان بوشهر با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر بازیار صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با اقدامات صورت گرفته در پروژه مهر 1402 اظهار داشت: پروژه مهر یکی از بزرگترین اقدامات آماده سازی در حوزه نظام تعلیم و تربیت است که از نظر وسعت و گستردگی کار بی نظیر است.

وی با اشاره به شعار اختصاص یافته برای آموزش و پرورش بوشهر تاکید کرد: همه باید برای آموزش و پرورش پای کار بیایند تا بتوانیم مهری خوب و اثربخش را داشته باشیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص اقدامات و آماده سازی های صورت گرفته تا ابتدای مرداد ماه جاری گفت: تاکنون 2 جلسه ستادی برای این امر مهم تشکیل شده است که در اولین جلسه اعضای استانی ستاد پروژه مهر تعیین شدند و ابلاغ آنان صادر شده است.

وی با اشاره به ارسال دستورالعمل ابلاغی به مناطق 18 گانه استان اظهار داشت؛ طی 2 مرحله شیوه نامه به شهرستان ها و مناطق ارسال شده، مدیران و رؤسای آموزش و پرورش بایستی نسبت به صدور ابلاغ اعضا و تشریح شرح وظایف کارگروه های منطقه اقدام کنند.

بازیار با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه بیشتر به مدارس عادی دولتی عنوان کرد: در سال تحصیلی آینده تمرکز اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مدارس دولتی در استان بوشهر

تقویت مدارس دولتی در استان بوشهر