مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-10سياسي

روحیه نقدپذیری مدیران در استان فارس جای کار دارد


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه روحیه نقدپذیری و اخلاق مدیریتی در استان فارس بسیار جای کار دارد، گفت: مدیران روحیه نقدپذیری و اخلاق مدیریتی خود را افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف اله دژکام امروز در دیدار صمیمی با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، آگاهی و انتخاب گری را دو ویژگی بارز حیات انسان دانست و بر نقش خبرنگار در آگاهی بخشی به جامعه تاکید کرد.

  وی ضمن اشاره به اینکه همکاری با خبرنگاران نباید یکطرفه باشد اظهار کرد: اینگونه نباشد که بقیه از خبرنگاران بهره ببرند و در مقابل توجه به این قشر خدوم مورد غفلت قرار گیرد.

  امام جمعه شیراز با بیان اینکه تریبون و قلم ابزاری برای دفاع از حق و عدالت است که در اختیار برخی از ما قرار گرفته است، گفت: باید مراقب این تریبون و قلم و دوربین باشیم مبادا رفتاری غیراخلاقی منجر شود دیگران در مقابل ما احتیاط کنند.

  او با اشاره به اینکه برخی حرف ها به عدالت لطمه می زند گفت: ما وظیفه داریم در چهارچوب اخلاقی به عنوان یک رسانه فعالیت کنیم و از تحریف بر حذر باشیم.

  آیت الله دژکام با اساره به محدودیت های یک فرد مومن گفت: ما باید به گونه ای خبر رسانی کنیم که زمینه انتشار یک خبر بزرگ را فراهم آوریم، خبرنگاری هنر بزرگی است که باید در عین بیان ظرایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه نقدپذیری مدیران در استان فارس جای کار دارد

روحیه نقدپذیری مدیران در استان فارس جای کار دارد