مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-10سياسي

خبرنگاران در ارتباط با مردم مشکلات را به مسؤولان منتقل کنند


از انتقادهای سازنده استقبال می کنیم و معتقدیم خبرنگار با رعایت همه جوانب و به واسطه ارتباط با مردم و نگاه خود مسائل و مشکلات را منتقل می کند اما ورود اغراض شخصی به موضوع پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، بیژن پولادی صبح امروز در آیین تجلیل از فعالان رسانه ای این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط دوسویه لازمه کار رسانه و خبرنگار و اکنون که در عصر پسا صنعت و اطلاعات قرار داریم افزایش سواد رسانه ای برای همه لازم و ضروری است.

وی افزود: رسالت فعالان رسانه ای انعکاس واقعیت ها بدون حب و بغض و اغراض شخصی و البته در چهارچوب قانون، حاکمیت و نظام است و خطوط قرمز نظام باید رعایت شود.

فرماندار شهرستان نور انتشار خبر خام بدون بررسی، تحقیق و تحلیل را آفت رسانه ها و خبرنگاران دانست و خاطرنشان کرد: انتشار اخبار خام رسیده بدون بررسی، تحقیق و تحلیل اشتباه محض و کار غیر حرفه ای است و سبب برداشت های ناروا و دور از حقیقت و واقعیت می شود، بنابراین خبرنگار باید قبل از انتشار خبر همه جوانب آن را بررسی، راست آزمایی و تحقیق و تحلیل نماید.

این مسؤول تصریح کرد: از انتقادهای سازنده استقبال می کنیم و معتقدیم خبرنگار با رعایت همه جوانب و به واسطه ارتباط با مردم و نگاه خود مسائل و مشکلات را منتقل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران در ارتباط با مردم مشکلات را به مسؤولان منتقل کنند

خبرنگاران در ارتباط با مردم مشکلات را به مسؤولان منتقل کنند