مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-15اقتصادي

فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت نان در استان همدان وجود ندارد


رییس اداره بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تأکید براینکه افزایش قیمت نان در هیچ نقطه ای از استان صورت نگرفته است، گفت: فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت نان در استان همدان وجود ندارد.

- ایسنا/همدان رییس اداره بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تأکید براینکه افزایش قیمت نان در هیچ نقطه ای از استان صورت نگرفته است، گفت: فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت نان در استان همدان وجود ندارد.

سعیدی در گفت ‎وگو با ایسنا، با بیان اینکه تغییر قیمت نان در استان باید در کارگروه آرد و نان استان باید صورت بگیرد، اظهارکرد: 300 تا 400 پرونده تخلف نانوایی ها به تعزیرات ارسال شده است.

وی تصریح کرد: کم فروشی، تعطیلی غیرمجاز، سهمیه آرد و کیفیت نان از جمله تخلفات نانوایی های استان همدان بوده است.

سعیدی درباره تعطیلی نانوایی ها، خاطرنشان کرد: نانوایان یک روز در هفته تعطیلی دارند و خیلی از نانوایان اطلاعی از این ندارند که باید مرخصی خود را در سامانه خرید آرد و نانینو ثبت کنند برهمین اساس این تعطیلی ها خودسرانه نیست.

رییس اداره بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تأکید براینکه قیمت مرغ تا پایان مرداد کاهشی خواهد بود، یادآور شد: کشتار مرغ در استان همدان بین 130 تا 150 تن است که همین افزایش کشتار باعث شده قیمت مرغ کاهشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت نان در استان همدان وجود ندارد

فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت نان در استان همدان وجود ندارد