مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-05اقتصادي

پیشرفت بیش از 35 درصدی پروژه قرارگاه عملیاتی اورژانس در مرز خسروی


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از پیشرفت بیش از 35 درصدی پروژه قرارگاه عملیاتی اورژانس در مرز خسروی خبر داد.

- مسعود قلعه سفیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الزام ساخت قرارگاه عملیاتی اورژانس در مرز خسروی برای ایام اربعین، اظهار کرد: بر اساس بررسی ها و جلسات فراوانی که برگزار شد و با توجه به لزوم وجود این قرارگاه مقرر شد که این پروژه در 2 طبقه و به مساحت 2 هزار متر مربع با اعتباری بیش از 50 میلیارد تومان احداث شود.

وی افزود: اما به دلیل زمان بر بودن پرسه تکمیل ساخت 2 طبقه قرارگاه عملیاتی اورژانس و خدمات سلامت در تلاش هستیم تا زمان اربعین یک طبقه از آن آماده بهره برداری و استفاده برای زوار باشد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: فاز نخست قرارگاه عملیاتی اورژانس در اوایل تیر ماه افتتاح شد و تاکنون بیش از 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که بر اساس برنامه ریزی های طبقه نخست این پروژه تا پایان مرداد ماه و همزمان با شروع اربعین و مراجعه زوار به مرز به بهره برداری می رسد.

قلعه سفیدی خاطر نشان کرد: قرارگاه عملیاتی اورژانس برای ارائه خدمات سلامت به زوار بر اساس گرمای بی سابقه امسال بخش هایی شامل اتاق های سرد و اتاق های سرم تراپی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت بیش از 35 درصدی پروژه قرارگاه عملیاتی اورژانس در مرز خسروی

پیشرفت بیش از 35 درصدی پروژه قرارگاه عملیاتی اورژانس در مرز خسروی