مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:472023-08-08سياسي

«خبرنگاران» ارکان اصلی جهاد تبیین هستند


امام جمعه فردیس با بیان اینکه خبرگزاری فارس ازجمله رسانه های ارزشی کشور است، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه رکن اصلی جهاد تبیین تلقی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی، امام جمعه شهرستان فردیس، همزمان با روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن تبریک روز خبرنگار، با بیان اینکه این خبرگزاری از جمله رسانه های ارزشی کشور تلقی می شود، گفت: در مسئله جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اصحاب رسانه و خبرگزاری ها مهمترین ارکان تبیین و روشن گری تلقی می شوند.

نقش روایت گری حضرت زینب در ماندگار شدن واقعه کربلا وی در ادامه ضمن تسلیت ایام محرم و صفر به روایت گری حضرت زینب (س) از واقعه که کربلا اشاره کرد و افزود: اگر تبیین گری ایشان نبود کربلا و رشادت های صورت گرفته با تمام عظمت عقیم می ماند، فلذا کار خبر از همان ابتدا مطرح بوده است و اعتقاد قلبی ما انجام درست آن است.

جنگ بین المللی توسط رسانه ها  وی با اشاره به اینکه امروز جنگ تمام عیار بین المللی به وسیله رسانه ها برقرار است، اضافه کرد: در این مرحله عملکرد درست و مثبت سربازان جنگ فرهنگی حائز اهمیت است.

  این مقام مسؤول با اشاره به اینکه متاسفانه رسانه ها در برخی مواقع موفق عمل نکردند، یادآورشد: امروز شاهدیم که با توجه به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خبرنگاران» ارکان اصلی جهاد تبیین هستند

«خبرنگاران» ارکان اصلی جهاد تبیین هستند