موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-02بين الملل

خطرناک ترین گیاه جهان که باعث خودکشی می شود


قربانیان این گیاه خطرناک گفته اند که دچار بثورات بسیار بزرگ قرمز رنگ و تورم اندام ها شده اند، و دردشان به قدری غیرقابل تحمل بوده که خواب را چشم شان ربوده است.

- در یک مورد خاص، مردی که توسط گیمپی گیمپی گزیده شده بود، تحت چنان درد جسمانی و فشار روانی قرار گرفت که با شلیک به سرش خودکشی کرد.

مردی که توسط گیمپی گیمپی گزیده شده بود، تحت چنان درد جسمانی و فشار روانی قرار گرفت که با شلیک به سرش به زندگی خاتمه داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعربیه فارسی، گیمپی گیمپی ، گیاه سمی که معمولاً در جنگل های بارانی استرالیا و اندونزی یافت می شود، آنقدر خطرناک است که گزیده شدگان توسط آن احساس خود را به برق زدگی و گُر گرفتگی تشبیه کرده اند، و حتی در یک مورد منجر به خودکشی قربانی شده است.

  بر اساس روایات، گیمپی گیمپی را اولین بار مهاجران اروپایی در استرالیا به طرزی دراماتیک کشف کردند.

بر اساس گزارش ها، این گیاه خطرناک در سال 1866 اسب یک نقشه بردار جاده را گزید، که باعث شد حیوان بی نوا طی تنها دو ساعت دیوانه شود و بمیرد.

  گیمپی گیمپی سوزن هایی دارد که وقتی جانور یا انسانی با آن ها برخورد می کند، سمی را به بدن قربانی خود وارد می کنند که مدام حس سوختن را افزایش می دهد، و تا مدت ها به طور طبیعی کاهش پیدا نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرناک ترین گیاه جهان که باعث خودکشی می شود

خطرناک ترین گیاه جهان که باعث خودکشی می شود