مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-21دانش

علوم پزشکی شیراز جزء 1000دانشگاه برتر جهان قرار گرفت


معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که این دانشگاه در نظام رتبه بندی شانگهای برای سال 2023، در ردیف هزار دانشگاه نخست جهان جای گرفته است.

- ایسنا/فارس معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که این دانشگاه در نظام رتبه بندی شانگهای برای سال 2023، در ردیف هزار دانشگاه نخست جهان جای گرفته است.

محسن رازقی با بیان اینکه نظام رتبه بندی یک سازمان مستقل در زمینه اطلاعات آموزش عالی است و از نظر قانونی تابع هیچ دانشگاه یا سازمان دولتی نیست، افزود: نظام شانگهای به عنوان یک مرکز پیشرو و قابل اعتماد برای رتبه بندی دانشگاه های جهان شناخته می شود.

به نقل از علوم پزشکی شیراز، رازقی با اشاره به موفقیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی در این رتبه بندی علمی، گفت: در این رتبه بندی، چهار معیار کیفیت آموزش، کیفیت در زمینه اعضای هیات علمی، برونداد پژوهشی و عملکرد سرانه، در قالب شش شاخص مورد ارزیابی قرار می گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این دستاورد را حاصل تلاش اساتید، دانشجویان و محققان توانمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارائه آموزش های باکیفیت و انجام تحقیقات ارزشمند در حیطه های بالینی و علوم پایه سلامت و انجام طرح های کاربردی دانست و از اساتید و دانشجویان دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی شیراز جزء 1000دانشگاه برتر جهان قرار گرفت

علوم پزشکی شیراز جزء 1000دانشگاه برتر جهان قرار گرفت