مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 09:102023-07-28سياسي

امام حسین (ع) نسخه نجات از تاریکی های دنیوی است


امام حسین (ع) نسخه نجات انسان از تاریکی ها و ظلمت های دنیا و رمز نجات از جهنم گمراهی، معصیت، دوری از خداوند و وسوسه های گمراه کننده شیطان است.

- مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: امام حسین (ع) نسخه نجات انسان از تاریکی ها و ظلمت های دنیا و رمز نجات از جهنم گمراهی، معصیت، دوری از خداوند و وسوسه های گمراه کننده شیطان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی شامگاه پنجشنبه در مراسم خطبه خوانی شب عاشورای حسینی که با حضور جمعی از مسئولان کشوری، خادمان و زائران بارگاه منور رضوی در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت سرور آزادگان جهان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران پاک آن حضرت، به مقام رفیع حضرت ابوالفضل عباس (ع) در روز قیامت اشاره و اظهار کرد: بر اساس روایات معصومین حضرت عباس (ع) در روز قیامت مقامی دارد که تمام شهدای عالم به جایگاه آن حضرت غبطه می خورند.

وی، ادب حضرت عباس (ع) در برابر اهل بیت (ع) و ولایت مداری آن حضرت را موجب مقام رفیع ایشان دانست و ادامه داد: حضرت عباس (ع) در مکتب حسینی توانست به این مقام رفیع برسد و در عمل به عالم آموخت که اگر می خواهید به سعادت دنیا، آخرت و رضوان الهی برسید باید در مکتب حسینی زانو بزنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسین (ع) نسخه نجات از تاریکی های دنیوی است

امام حسین (ع) نسخه نجات از تاریکی های دنیوی است