مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-06اجتماعي

آماده سازی زیرساخت های تامین آب در مرزهای شرقی کشور


دبیر ستاد اربعین شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بر آماده سازی زیرساخت های تامین آب و اتخاذ تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران پاکستانی اربعین حسینی تأکید کرد.

- اتخاذ تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به زوار اربعین؛ آماده سازی زیرساخت های تامین آب در مرزهای شرقی کشور ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر ستاد اربعین شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بر آماده سازی زیرساخت های تامین آب و اتخاذ تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران پاکستانی اربعین حسینی تأکید کرد.

محمدرضا لکزایی شامگاه شنبه در اولین جلسه ستاد اربعین حسینی با اشاره به ورود زائران از دو نقطه مرزی ریمدان و میرجاوه گفت: در مرز میرجاوه کلیه تمهیدات لازم به منظور تامین آب شرب و بهداشتی زائران ابا عبدالله الحسین (ع) صورت گرفته و زیرساخت های مورد نیاز فراهم است.

وی افزود: سال گذشته اقدامات موثری برای فراهم کردن زیرساخت ها و ارائه خدمات آبرسانی به زوار اربعین در مرز ریمدان انجام شد که امسال باید تکمیل شود.

وی احیا و ارتقای زیرساخت های آبرسانی در مرز ریمدان را ضروری دانست و ادامه داد: در این راستا، اقدامات مناسبی در حال پیگیری و انجام است که می توان به استقرار آب شیرین کن، مخازن ذخیره و همچنین احداث ایستگاه پمپاژ در محل سه راهی ریمدان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی زیرساخت های تامین آب در مرزهای شرقی کشور

آماده سازی زیرساخت های تامین آب در مرزهای شرقی کشور