مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-28اقتصادي

دبیر کل کانون صرافان ایران: دلار هفت نرخی شده است


در حال حاضر با نرخ تالار اول و سنا با قیمت 28 هزار و 500 تومانی، نرخ تالار دوم و نرخ نیما، نرخ اسکناس بازار متشکل، - نرخ ets بانک مرکزی، نرخ بانک ملی، نرخ مداخله و نرخ بازار آزاد مواجه هستیم در حالی که قراربود ارز تک نرخی شود.

کامران سلطانی زاده درباره اثرگذاری انتشار خبری مبنی بر انتقال بخشی از پول های آزاد شده در عراق به عمان، در بازار ارز اظهار داشت: اگر پولی آزاد شده باشد باید این خبر از سیستم رسمی اعلام شود و بانک مرکزی میزان دقیق آزادسازی پول های بلوکه را اعلام کند و نباید این موضوعات تنها به اخبار غیررسمی محدود شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، وی با بیان اینکه تنها می توان با اخبار تایید شده و رسمی درباره اثرگذاری پول های آزاد شده در بازار آزاد اظهار نظر کرد، گفت: قاعدتا اگر پولی آزاد شود باید بلافاصله به چرخه تبادلات ارزی وارد و ورود آن به تبادلات ارزی هم باید در سامانه نیما نشان داده شود.

  دبیر کل کانون صرافان ادامه داد: سامانه نیما یک سامانه رسمی است و تمام ارز ها به صورت رسمی در این سامانه عرضه می شوند بنابراین ارز آزادشده وقتی وارد چرخه رسمی شود می تواند به طور محسوس در بازار ارز اثرگذار باشد، اما تا جایی که می دانم در ماه های گذشته اکثر صرافی ها از دریافت ارز از سامانه نیما رضایت ندارند و این نشان می دهد که گشایش قابل توجهی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل کانون صرافان ایران: دلار هفت نرخی شده است

دبیر کل کانون صرافان ایران: دلار هفت نرخی شده است