مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:212023-08-21سياسي

کاستی های امروز جامعه به علت جدایی مردم از مسجد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان صبح امروز در اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که با شعار مثل مصطفی در مسجد مقدس جمکران درحال برگزاری است، ضمن تقدیر از تلاش های دو نهاد مقدس بسیج و سپاه اظهار کرد: این همایش اقدام ارزشمندی در ارتباط با احیای مساجد است که می توان آن را مصداق وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱستَطَعتُم مِّن قُوَّه دانست چراکه همه قدرت ها و نیروها در پیوند با خداوند متعال شکل می گیرد و پایگاه این عبودیت مسجد است.

وی اضافه کرد: نهضت و انقلاب ما از برکات مسجد بود و از پایگاه مسجد شکل گرفت و به پیروزی رسید و نزدیک به 97 درصد شهدای ما از پایگاه مسجد به معراج رفتند و البته با شهادت ها بود که این انقلاب با وجود همه توطئه ها و دشواری ها تا به امروز سرپا مانده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه مساجد باید محور تمام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی قرار گیرد، گفت: بخش قابل توجهی از کاستی های امروز کشور به آنجایی بر می گردد که پیوند مردم با مسجد قطع می شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) از مسجد به عنوان سنگر و پایگاهی که همه خوبی ها از آن شکل می گیرد یاد کردند، افزود: مساجد باید به پایگاهی برای ارتباط با شبکه یاوران حضرت مهدی(عج) و تقویت پیوند مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاستی های امروز جامعه به علت جدایی مردم از مسجد است

کاستی های امروز جامعه به علت جدایی مردم از مسجد است