مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:102023-07-29ورزشي

موافقت کاپیتان PSG با حضور در النصر / نام مانه در فهرست النصر برای باشگاه های عربی


کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن با حضور در النصر موافقت کرده است و باوجود تمدید قرارداد با تیم پاریسی احتمال حضور او در لیگ عربستان زیاد است.

- کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن با حضور در النصر موافقت کرده است و باوجود تمدید قرارداد با تیم پاریسی احتمال حضور او در لیگ عربستان زیاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سعودی اسپورت، باشگاه النصر عربستان فعالیت بسیار خوبی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته است.

النصر که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد با مارسلو بروزوویچ قرارداد امضا کرده است و با سادیو مانه هم در آستانه بستن قرارداد داست.

النصر برای تقویت خط دفاعی خود هم به دنبال یک مدافع بزرگ و سرشناس است.

گزارش ها حاکی از پیشنهاد النصر به مارکینوش، کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن است تا جایی که حتی این بازیکن برای حضور در لیگ عربستان چراغ سبز نشان داده است و احتمال پیوستن او به النصر زیاد است.

این خبر روزنامه عربستانی درحالی است که مارکینوش قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرده است و از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیمش به شمار می آید؛ البته رقم های بسیار بالایی که تیم های عربستانی پیشنهاد می دهند هر بازیکنی را وسوسه می کند و باید دید که آیا پاری سن ژرمن این مدافع خود را از دست می دهد یا نه؟ نام مانه در فهرست النصر برای حضور در جام با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کاپیتان PSG با حضور در النصر / نام مانه در فهرست النصر برای باشگاه های عربی

موافقت کاپیتان PSG با حضور در النصر / نام مانه در فهرست النصر برای باشگاه های عربی