مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-14اقتصادي

بیمه تکمیلی بازنشستگان اجباری است؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: در سال جاری 2 نوع بیمه تکمیلی درمان اصلی با مشارکت سهم بازنشسته به مبلغ 67 هزار و 500 تومان و اختیاری به مبلغ 205 هزار تومان تعیین شده است که عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از این دو نوع بیمه، - صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری اختیاری است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: در سال جاری 2 نوع بیمه تکمیلی درمان اصلی با مشارکت سهم بازنشسته به مبلغ 67 هزار و 500 تومان و اختیاری به مبلغ 205 هزار تومان تعیین شده است که عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از این دو نوع بیمه، اختیاری است.

بر اساس هماهنگی های انجام شده، بیمه اکمل پس از اتمام سررسید قرارداد که در سال گذشته منعقد شده دیگر قابل اجرا نخواهد بود.

نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری پیشتر اعلام کرد که با اجرای بسته جدید سلامت که در قالب طرح اختیاری ارائه شده برخی خدمات رایج و موردنیاز بازنشستگان به تعهدات قرارداد افزوده شده و سقف برخی خدمات مورد تعهد نیز افزایش چندبرابری یافته است.

این در حالی است که خدمات گران قیمت درمانی نظیر بستری های طولانی مدت یا اعمال جراحی پرهزینه و دارو های بیماران خاص در سال جاری در هر 2 قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه تکمیلی بازنشستگان اجباری است؟

بیمه تکمیلی بازنشستگان اجباری است؟