مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-13بين الملل

کره تایمز: آزادسازی پول های ایران یخ روابط تهران-سئول را آب می کند


یک روزنامه کره ای در گزارشی به بررسی تاثیر آزادسازی پول های بلوکه شده ایران از بانک های کره جنوبی بر روابط تهران-سئول پرداخت که به عنوان بخشی از توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان ایرانی با جاسوسان آمریکایی انجام شده است.

- یک روزنامه کره ای در گزارشی به بررسی تاثیر آزادسازی پول های بلوکه شده ایران از بانک های کره جنوبی بر روابط تهران-سئول پرداخت که به عنوان بخشی از توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان ایرانی با جاسوسان آمریکایی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه کره تایمز در گزارشی درباره توافق بر سر آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در بانک های کره جنوبی و تاثیر این توافق بر روابط تهران-سئول که تاکنون به دلیل تحریم های آمریکا امکان آزادسازی آن وجود نداشت، نوشت: در پی آزادسازی جاسوسان آمریکایی از زندان در تهران و فرستادنشان به حبس خانگی که طی توافقی میان آمریکا و ایران انجام شد، کره جنوبی پول های بلوکه شده ایران را آزاد کرد که انتظار می رود با این اقدام، یخ روابط تهران و سئول آب شود.

روزنامه نیویورک تایمز روز پنج شنبه در گزارشی اعلام کرد که مطابق با توافق حاصل شده میان تهران و واشنگتن، پنج آمریکایی در ازای آزادی چند زندانی ایرانی و دسترسی تهران به شش میلیارد دلار از دارایی های مسدود شده اش در کره جنوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره تایمز: آزادسازی پول های ایران یخ روابط تهران-سئول را آب می کند

کره تایمز: آزادسازی پول های ایران یخ روابط تهران-سئول را آب می کند