مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 00:302023-08-17سياسي

در انتخاب رشته کنکور سراسری گول مشاور نماها را نخورید


از مشاورین متخصص انتخاب رشته کنکور کمک بگیرید نه افراد غیرمتخصص و به اصطلاح مشاوری که هیچ گونه صلاحیت رسمی مشاوره ندارند.

- Innocent: احسان سایه میری مشاور تحصیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: همه ساله با نزدیک شدن به ماه مرداد و زمان اعلام نتایج کنکور سراسری تعداد زیادی از دانش آموزان و همچنین خانواده ها درگیر مسائل مربوط به انتخاب رشته می شوند.

وی ادامه داد: انتخاب رشته کنکور سراسری از مهم ترین مراحل کنکور سراسری می باشد، در واقع نتایج یک سال تلاش دانش آموزان در گرو انتخاب این امر مهم می باشد.

در انتخاب رشته معیار های مهم و سرنوشت سازی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

سایه میری با تاکید بر اینکه چندین اصل اساسی در انتخاب رشته وجود دارد، گفت: با توجه به تغییرات پیچیده و صورت گرفته در کنکور امسال و همچنین کارنامه های کاملا متفاوت، نتایج امسال متفاوت از سال های گذشته خواهد بود که این امر نیازمند مشورت گرفتن از افراد خبره و متخصص می باشد.

این مشاور تحصیلی افزود: بر خلاف تصور بسیاری از مشاورین، شناخت و اشراف کامل نسبت به تمامی رشته های تحصیلی موجود در رشته خود است، چرا که قبل از اینکه دانش آموز به علاقه خود توجه کند باید شناخت نسبتا خوبی بر روی رشته ها داشته باشد تا بتواند آگاهانه در مورد علاقه خود تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتخاب رشته کنکور سراسری گول مشاور نماها را نخورید

در انتخاب رشته کنکور سراسری گول مشاور نماها را نخورید