مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-01ورزشي

مجمع انتخاب رییس هیات اتومبیلرانی خوزستان در چه صورتی باطل می شود؟


مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها اخیرا طی نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرده است باید مجددا مجمع انتخاب هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان برگزار شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها اخیرا طی نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرده است باید مجددا مجمع انتخاب هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان برگزار شود.

سوم خردادماه 1402 سرانجام پس از کش و قوس فراوان، رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان با حضور رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان و 12 عضو برگزار و اسکندر ایسوند با حداکثر آراء برای چهار سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

در اینجا بخوانید: سرانجام رییس هیات اتومبیلرانی خوزستان انتخاب شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که پیش از این گمانه زنی هایی در خصوص ایراد در برگزاری این مجمع وجود داشت، آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها نیز اخیرا (دوم تیرماه) در نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرده است حضور یکی از اعضای هیات رییسه هیات ورزش دانش آموزی استان در این مجمع بلاوجه و بدون رعایت تشریفات قانونی بوده است و لذا نظر به موارد یاد شده و با عنایت به وجود برخی ابهامات دیگر، مقتضی است پس از هماهنگی و اعلام این اداره کل نسبت به رعایت موارد قانونی به منظور برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع انتخاب رییس هیات اتومبیلرانی خوزستان در چه صورتی باطل می شود؟

مجمع انتخاب رییس هیات اتومبیلرانی خوزستان در چه صورتی باطل می شود؟