مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-23سياسي

رونمایی از نماهنگ «حرم رقیه» در لاهیجان


نماهنگ «حرم رقیه» اثری جدید از گروه سرود ضحی شهرستان لاهیجان بوده که در شب های ماه محرم، توسط دختران دهه نودی اجرا می شود.

- ایسنا/گیلان نماهنگ حرم رقیه اثری جدید از گروه سرود ضحی شهرستان لاهیجان بوده که در شب های ماه محرم، توسط دختران دهه نودی اجرا می شود.

نماهنگ حرم رقیه هفتمین اثر گروه سرود ضحی با مشارکت کودکان دهه نودی بوده که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان و مرکز آفرینش های هنری بسیج گیلان تولید شده است .

نماهنگ حرم رقیه با تلاش 20 روزه و پشتکار عوامل اجرایی این گروه در مسجد اکبریه لاهیجان به مرحله ضبط و تولید رسید.

گروه سرود ضحی از مردادماه سال گذشته با ساخت سرود ممنونم آقا شروع به کار کرد، این سرود با همخوانی 72 کودک دهه نودی در مناطق مختلف کشور و حتی پیاده روی اربعین اجرا شد.

سرود ممنونم آقا در شهریور 1401 به بین الحرمین رسید و بچه های این گروه، سرود را در حرم مطهر امام علی(ع) و همچنین در بین الحرمین اجرا کردند؛ فرزندان وطن دومین سرود این گروه بود که در بحبوحه اغتشاشات، رونمایی و به پویش بزرگی در سطح مدارس و استان ها تبدیل شد.

سرود فرزندان وطن در 25 استان، به صورت همخوانی توسط گروه های سرود استان ها بازخوانی شد؛ عمو قاسم هم یکی از محبوب ترین سرودهای این گروه بود که در مدت یک هفته بازتاب وسیعی در سطح رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نماهنگ «حرم رقیه» در لاهیجان

رونمایی از نماهنگ «حرم رقیه» در لاهیجان