مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-30حوادث

رهایی از قصاص پس از 11 سال در کهگیلویه و بویراحمد


با گذشت خانواده مقتول، پس از حدود 11سال فرد محکوم از قصاص نفس نجات یافت.

- با گذشت خانواده مقتول، پس از حدود 11سال فرد محکوم از قصاص نفس نجات یافت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در ماه حزن و اندوه محرم با پیوستن به پویش به عشق امام حسین می بخشم اولین فرد از قصاص نفس آزاد شد و به آغوش گرم خانواده و جامعه برگشت.

در این پرونده که دو نفر در اردیبهشت ماه سال 1391 فرد دیگری را به قتل رسانده بودند یک نفر در سال 1399 از زندان آزاد شد و اما امروز در پویش به عشق امام حسین می بخشم نفر دوم این پرونده نیز از قصاص نفس نجات یافت.

  محبوب افراسیاب ، رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که قدم بزرگی را شما مردان و زنان تاریخ، که واقعاً شجاعت، شهامت و از خود گذشتگی در این استان بسیار جلوه گری کرده است، برداشتید.

  وی سپس به ذکر خاطره ای از حضور خود در تیپ همیشه قهرمان و پیروز 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و افزود: یادم می آید 18 ساله بودم که در تیپ 48 فتح استان عضو بودم و در منطقه بسیار حساس مرزی در تپه ی منافقین در مرز مشترک بین عراق و ایران شجاعت ها و شهامت های مردمان شما را دیدم و روزی که این استان برای من پیشنهاد شد، اولین جلوه اش این شجاعت و شهامت بچه های شما بود، مردانی که واقعاً جنگیدند و از عِرض و ناموس ما دفاع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی از قصاص پس از 11 سال در کهگیلویه و بویراحمد

رهایی از قصاص پس از 11 سال در کهگیلویه و بویراحمد