مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-21سياسي

تامین آب یزد مصوبه برنامه هفتم است/معدن D19 را غیرقانونی واگذار کردند


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به تلاش مجموعه استان جهت رفع مشکل آب این دیار، گفت: تامین آب یزد در برنامه هفتم توسعه دیده شده است.

- ایسنا/یزد رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به تلاش مجموعه استان جهت رفع مشکل آب این دیار، گفت: تامین آب یزد در برنامه هفتم توسعه دیده شده است.

محمد صالح جوکار با اشاره به اینکه مسئولان استان یزد پیگیر رفع مشکل آب استان یزد هستند، اظهار کرد: در این خصوص، امور توسط مسئولان استان دنبال می شود و کار رها نکردیم ولی گلایه مندیم و انتقاد هم داریم زیرا تاکنون فعالیت اجرایی جهادی نشده است.

وی افزود: جلسه ای با سهامداران شرکت واسکو و جلسه ای با وزیر نیرو برگزار کردیم و سوال هم از وزیر صمت در خصوص چگونگی تأمین منابع مالی جهت انتقال آب انجام شد که تاکنون پاسخی داده نشده است.

رییس مجمع نمایندگان استان با تاکید بر این که در این سال ها مسئولان استان به جد دنبال نهایی شدن انتقال آب به استان بوده اند، ادامه داد: دو هفته پیش، نامه ای به معاون اول رییس جمهور درخواست جلسه ای با حضور نمایندگان استان یزد، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار یزد، وزیر نیرو، وزیر صمت و سهامداران شرکت واسکو برگزار و در نهایت تکلیف این موضوع مشخص شود؛ البته واگذاری تعدادی از معادن تصویب شده تا از طریق بهره برداری از آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب یزد مصوبه برنامه هفتم است/معدن D19 را غیرقانونی واگذار کردند

تامین آب یزد مصوبه برنامه هفتم است/معدن D19 را غیرقانونی واگذار کردند