مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-18سياسي

خواست دولت بر خدمت به مردم استوار است


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: خواست دولت بر خدمت به مردم استوار است و اگر جایی کارها پیش نمی رود به خاطر مدیران نالایق است.

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: خواست دولت بر خدمت به مردم استوار است و اگر جایی کارها پیش نمی رود به خاطر مدیران نالایق است.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که امروز 27 مرداد در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: چند مناسبت را لازم است یادآوری کنیم و درس بگیریم، یک مناسبت در اول ماه صفر، سالروز ورود کاروان اهل بیت(ع) به شام است، این روز مصیبت باری است، نقل شده از امام زین العابدین(ع) سؤال شد این مسیر، این سفر و این حوادثی که پیش آمد، کدام یک برای شما از همه سخت تر بود؟ حضرت سه بار فرمودند الشام، الشام، الشام.

وی ادامه داد: روز جهانی مسجد را در پیش داریم، حال مساجد ما باید خیلی بهتر از این بشود، جوان های ما باید به مساجد بیشتر روی بیاورند، کارهای ما، فعالیت های اجتماعی، کلاس های درسی، جلسات تفسیری، دعاها، محافلی که اکنون به خانه ها کشیده شده، همه باید در مساجد برگزار شود، البته اشکالی ندارد در خانه ها هم محافلی برگزار شود اما اساساً مراسم و محافل باید در مساجد برگزار شود، مؤمنین باید در مساجد دور هم جمع شوند، محل اجتماع مسجد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواست دولت بر خدمت به مردم استوار است

خواست دولت بر خدمت به مردم استوار است