مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 07:552023-07-26سياسي

تشریح ظرفیت های هلال احمر ایران در اجلاس جده


در اجلاس کمیته اسلامی هلال بین الملل در جده، دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران ظرفیت های هلال احمر در حوادث را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اجلاس کمیته اسلامی هلال بین الملل متشکل از تعدادی از کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی در سومین روز از نشست خود به موضوع ظرفیت سازی جمعیت های ملی برای پاسخ به سوانح پرداخت و یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشورمان یکی از سخنرانان این کنفرانس بود.

سلیمانی در سخنرانی خود فعالیت 22 هزار امدادگر و نجاتگر در قالب 6 هزار و 100 تیم عملیاتی را ظرفیت بزرگ هلال احمر ایران در عملیات های امداد و نجات دانست.

وی در ادامه از نقش دانش آموزان و دانشجویان عضو سازمان جوانان در پشتیبانی از تیم های امداد و نجات یاد کرد و گفت: هزاران نفر در قالب تیم های دادرس به معنی دانش آموزان آماده در روزهای سخت، آموزش های امدادرسانی دیده اند تا در زمان بروز سوانح بتوانند نسبت به برپایی اسکان اضطراری و توزیع تغذیه به بازماندگان خدمت کنند.

خدمات آن ها باعث می شود نجاتگران بتوانند وقت خود را برای عملیات های نجات گیرافتادگان اختصاص دهند تا زمان طلای نجات از دست نرود.

سلیمانی نقش زنان در هلال احمر ایران را مؤثر و گسترده ارزیابی کرد و گفت: بیش از 5 هزار زن جوان در قالب تیم های توانا در سازمان امداد و نجات، آموزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ظرفیت های هلال احمر ایران در اجلاس جده

تشریح ظرفیت های هلال احمر ایران در اجلاس جده