مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-05پزشكي

ویروس «پیرولا» به ایران نرسیده است/ انجام تست کرونا در مرزها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک عشرتی افزود: تیم های بهداشتی همواره در حال رصد و نظارت بر تردد مسافران از مبادی ورودی مرز ها به کشور هستند و در این ایام با توجه به سفر بسیاری زیادی از مردم به عراق، - ویروس پیرولا به ایران نرسیده است/ انجام تست کرونا در مرزها معاون فنی مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه انجام تست های کرونا در مبادی ورودی مرز ها همچنان ادامه دارد، گفت: ویروس پیرولا که از مجموعه زیرسویه های امیکرون است در کشور مشاهده نشده است و موارد ابتلا نیز وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک عشرتی افزود: تیم های بهداشتی همواره در حال رصد و نظارت بر تردد مسافران از مبادی ورودی مرز ها به کشور هستند و در این ایام با توجه به سفر بسیاری زیادی از مردم به عراق، همه تست های پی سی آر و ابتلا به کرونا انجام می شود و هنوز موردی از ابتلا به پیرولا گزارش نشده است.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، ویروس که با نام غیررسمی پیرولا شناخته می شود، بیش از 30 جهش در پروتیین اسپایک (نحوه ورود ویروس کرونا به سلول انسان) خود دارد.

طبق آمار ها تاکنون 28 مورد ابتلا از این ویروس در دنیا شناسایی شده است که برای نخستین بار در سرزمین های اشغالی مشاهده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس «پیرولا» به ایران نرسیده است/ انجام تست کرونا در مرزها

ویروس «پیرولا» به ایران نرسیده است/ انجام تست کرونا در مرزها