مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-29پزشكي

خدمات دهی 16 مرکز درمانی سریع الاستقرار در ایران و عراق


16 مرکز درمانی سریع الاستقرار هلال احمر در دو سوی مرزهای ایران و عراق با مشارکت کادر درمان داوطلب برای خدمت به زائران حسینی فعال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب سلیمانی از مراکز درمانی سریع الاستقرار (صحرایی) هلال احمر در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه بازدید کرد و در جمع پزشکان و پرستاران داوطلب در مرکز درمانی هلال احمر مستقر در مرز مهران، استان ایلام حاضر شد و از آن ها قدردانی کرد.

دبیر کل جمعیت هلال احمر ارائه خدمات داوطلبانه بهداشتی و درمانی را اقدام بزرگ جمعیت هلال احمر در دوسوی مرزهای ایران با کشور عراق دانست و گفت: آمادگی هلال احمر برای عملیات های سلامت در تجمعات انبوه، برگرفته از تجربه طولانی این جمعیت در حوزه درمان اضطراری است.

وی توضیح داد: امسال 16 جمعیت استانی هلال احمر، 16 مرکز درمانی سریع الاستقرار خود را برای خدمت به زائران حسینی برپا کرده اند.

سلیمانی افزود: 3 مرکز درمانی در پایانه های مرزی مهران، شلمچه و چذابه برپاشده و 13 مرکز دیگر در خاک عراق با مشارکت کادر درمان داوطلب، مشغول خدمت رسانی به راهپیمایان اربعین هستند.

گفتنی است، محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و همچنین پیمان نامدار معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در این بازدیدها یعقوب سلیمانی را همراهی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی 16 مرکز درمانی سریع الاستقرار در ایران و عراق

خدمات دهی 16 مرکز درمانی سریع الاستقرار در ایران و عراق