مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 21:152023-09-03فرهنگي

حوزه اشتغال داخلی در حوزه فرهنگ تقویت می شود


بنای جدی مان این است که هم حوزه اشتغال داخلی را در حوزه فرهنگ و هنر افزایش دهیم هم در حوزه آموزش هنر تلاش جدی داشته باشیم.

- محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم یادبود طلال سلمان روزنامه نگار و بنیان گذار روزنامه السفیر در جمع اصحاب رسانه قرار گرفت و پاسخگوی پرسش های آنها شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه وزارت ارشاد چه حمایت هایی از هنرمندان حوزه صنایع فرهنگی خواهد کرد، گفت: معتقدیم همه حوزه های هنر این قابلیت را دارند که به عنوان اقتصاد فرهنگ و هنر و به عنوان صنایع خلاق فرهنگی مورد توجه قرار بگیرند و هیچ مقوله هنری وجود ندارد که واجد این ویژگی نباشد، به همین منظور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ستادی متشکل از همه بخش ها تشکیل دادیم تا به حمایت از این گروه بپردازیم.

همچنین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزنان فرهنگی در کشورهای خارجی موظف شده اند تا به تقویت ارتباطات فرهنگی بپردازند و حتی یکی از مأموریت های اصلی شأن همین موضوع است.

وی افزود: ما چندین تجربه موفق را در سال گذشته داشتیم که یکی از آن تجربه ها تولید پویانمایی به نام پسر دولفینی بود که این اثر هنری در روسیه بالغ بر دو و نیم میلیون دلار فروش داشت و همین فروش مشابه را در ترکیه شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه اشتغال داخلی در حوزه فرهنگ تقویت می شود

حوزه اشتغال داخلی در حوزه فرهنگ تقویت می شود