مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-31سياسي

راهکار های تأمین مالی طرح توسعه کشاورزی خوزستان و ایلام بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکصد و چهل و هفتمین نشست کمیسیون شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به ریاست دبیر شورا و با حضور مسئولان دستگاه های ذیربط با موضوع تکمیل عملیات اجرایی طرح توسعه و احیای کشاورزی خوزستان و ایلام و بررسی پیشنهاد تصویب .

- نشست کمیسیون شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با موضوع تکمیل عملیات اجرایی طرح توسعه و احیای کشاورزی خوزستان و ایلام و بررسی پیشنهاد تصویب و ابلاغ احکام مالیاتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکصد و چهل و هفتمین نشست کمیسیون شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به ریاست دبیر شورا و با حضور مسئولان دستگاه های ذیربط با موضوع تکمیل عملیات اجرایی طرح توسعه و احیای کشاورزی خوزستان و ایلام و بررسی پیشنهاد تصویب و ابلاغ احکام مالیاتی در محل دبیرخانه شورا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست در مورد راهکار ها و پیشنهادات تأمین مالی طرح توسعه کشاورزی خوزستان و ایلام و بازدهی و عملکرد این طرح از زمان راه اندازی و همچنین مسائل حوزه مالیاتی بحث و تبادل نظر شد.

محسن رضایی در خصوص ضرورت تکمیل عملیات اجرایی طرح توسعه و احیای کشاورزی خوزستان و ایلام گفت: با توجه به پدیده جهانی خشکسالی و تغییر اقلیم، فقط نقاط محدود و خاصی در آینده کشاورزی کشور نقش خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار های تأمین مالی طرح توسعه کشاورزی خوزستان و ایلام بررسی شد

راهکار های تأمین مالی طرح توسعه کشاورزی خوزستان و ایلام بررسی شد