مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-03اقتصادي

کاهش 28 درصدی تخلفات نانوایی های قزوین


سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تخلفات حوزه نانوایی های استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون 28 درصد کاهش داشته است.

- جمشید خدایاری در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری کاهش تخلفات نانوایی های قزوین 28 درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: با افزایش 2 برابری میزان بازرسی ها در واحدهای صنفی و استمرار گشت های روزانه در نوبت های صبح و عصر، میزان تخلفات در حوزه نانوایی ها 28 درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: 67 درصد تخلفات در حوزه کالاهای اساسی قزوین متعلق به واحدهای نانوایی است که این مساله باعث شده تا گشت های روزانه روی این آن متمرکز شوند.

خدایاری تصریح کرد: براساس تحلیل های صورت گرفته در حوزه آرد و نان، چند تخلف عمده این صنف به ترتیب کم فروشی، اخذ کالا بر خلاف ضوابط صنفی، عرضه خارج از شبکه، رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و تعطیلی خودسرانه بود که البته و به تازگی تخلف کنجدپاشی برروی نان نیز به این موارد اضافه شده است.

این مسؤول تاکید کرد: براساس نوع نان نیز نانوایی های لواش، سنگک و بربری به ترتیب بیشترین تخلفات را به خود اختصاص داده اند که متأسفانه برخی از واحدها به دلیل تکرار تخلف برای اعمال قانونی به فرمانداری و مراجع قضایی معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 28 درصدی تخلفات نانوایی های قزوین

کاهش 28 درصدی تخلفات نانوایی های قزوین