مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:372023-08-30سياسي

کنعانی تصریح کرد: عزم جزم دستگاه دیپلماسی برای خدمت به مردم


سخنگوی وزارت امور خارجه با تأکید بر عزم جزم دستگاه دیپلماسی برای خدمت به مردم و همکاری با سایر نهادها، گفت: در مسیر حرکت به سوی قله اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین جشنواره شهید رجایی و مراسم تجلیل از دستگاه های برتر  در سطح ملی از بین 25 وزارتخانه و سازمان مستقل زیر نظر رییس جمهور به عنوان دستگاه برگزیده انتخاب شد.

در این مراسم که روز شنبه چهارم شهریور ماه در سالن اجلاس سران و با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی برگزار شد، جایزه دستگاه برگزیده به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه تقدیم شد.

  در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) هشتم مرداد ماه در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: انتخاب ‎وزارت امور خارجه به عنوان ‎دستگاه برگزیده، عزم کارگزاران نظام در دستگاه دیپلماسی را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعمال سیاست خارجی خوب و دستگاه دیپلماسی کارآمد به عنوان رکنی اساسی برای اداره موفق کشور در همکاری هم افزا با تمام دولت و خدمت به مردم جزم تر کرد.

وی افزود: با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، در تداوم راه و آرمان آن عزیزان، با توکل به خدای قادر و متعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی تصریح کرد: عزم جزم دستگاه دیپلماسی برای خدمت به مردم

کنعانی تصریح کرد: عزم جزم دستگاه دیپلماسی برای خدمت به مردم