مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:352023-08-30اقتصادي

لزوم احیای تعاونی های راکد خراسان شمالی


معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر احیای تعاونی های راکد استان تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاری انجام شده در این تعاونی ها نباید نادیده گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر فخر موحدی ظهر چهارشنبه در جشنواره تجلیل از شرکت های تعاونی برتر خراسان شمالی که در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین بخش های بدنه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعاونی ها هستند و نقش تعاونی ها در توسعه استان بی بدیل است.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکید به بازگشت تعاونی های نیمه فعال و راکد به چرخه تولید، گفت: حفظ و برگرداندن تعاونی های راکد و نیمه تعطیل در استان بسیار حائز اهمیت است زیرا نباید نسبت به سرمایه گذاری که برای ایجاد و راه اندازی یک تعاونی انجام شده، بی توجه بود.

وی با اشاره به اینکه ملاقات چهره به چهره با تعاونی ها، بازدید از تعاونی ها و توجه به مشکلات آنها به صورت جدی به عنوان برنامه های اصلی حوزه اقتصاد است، افزود: در حوزه اقتصادی استانداری همیشه آماده شنیدن مشکلات تعاونی ها است و از هیچ تلاشی برای حمایت از آنها فروگذاری نمی کنیم.

فخر موحدی گفت: با اتکا به ظرفیت های استانی و تعامل بین دستگاه های زیر مجموعه می توان توان تعاونی ها را در تقویت کسب و کار افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احیای تعاونی های راکد خراسان شمالی

لزوم احیای تعاونی های راکد خراسان شمالی