مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 20:502023-09-14سياسي

همه ی دستگاه ها پای کار میزبانی از زائران امام رئوف


معاون اجرایی رییس جمهور در پایان د ومین روز از حضورش در مشهدالرضا از تامین اعتبار لازم برای میزبانی هرچه بهتر از زائران رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محسن منصوری گفت: مشهد مقدس یکپارچه آماده پذیرایی از زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.

منصوری گفت: مشهد مقدس یکپارچه آماده پذیرایی از زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.

بار اصلی میزبانی به عهده مردم و مواکب مردمی است که الحمدالله به بهترین شکل در حال انجام است وی افزود: دولت هم بر حسب وظیفه ذاتی و تشکیلاتی که دارد مثل اربعین که همه ی زیرساخت ها و امکانات را بسیج کرد تا مراسم پیاده روی به بهترین شکل انجام شود ، در این ایام هم  تمامی دستگاه ها و مجموعه ها را پای کار آورده است معاون اجرایی رییس جمهور اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار با توجه به اینکه جمعیت چند میلیونی وارد استان خراسان رضوی شده، کالاهای اساسی مثل گوشت، مرغ، برنج، آرد به مقدار مکفی وارد استان شده است.

مخازن سوخت استان پر است و مسئله مهم امنیت با جلسات متعدد شورای تأمین آمادگی دستگاه ها در بهترین شرایط خودش به سر می برد در حوزه سلامت مجموعه هلال احمر و وزارت بهداشت کاملاً آماده هستند امروز هم وزیر محترم بهداشت در استان حضور پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ی دستگاه ها پای کار میزبانی از زائران امام رئوف

همه ی دستگاه ها پای کار میزبانی از زائران امام رئوف