مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-05سياسي

دستگاه های مسئول برای حمایت از زنان و کودکان مسئولانه عمل کنند


همه دستگاه های مسئول برای حمایت از زنان و کودکان آسیب پذیر در کنار دستگاه قضا مسئولانه عمل کنند.

- قزوین- معاون دادگستری قزوین گفت: همه دستگاه های مسئول برای حمایت از زنان و کودکان آسیب پذیر در کنار دستگاه قضا مسئولانه عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ علی فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین در اولین نشست دفتر حمایت از حقوق کودکان، زنان و خانواده استان قزوین که با حضور مسئولان دفاتر حمایت از کودکان، زنان و خانواده شهرستان های استان قزوین با هدف تبیین و تشریح وظایف و ایجاد هماهنگی استانی در پیشبرد اهداف این دفاتر برگزار شد، گفت: مسئولان دفاتر شهرستان ها با برگزاری نشست های تخصصی و ابلاغ شیوه نامه دفتر حمایت از کودکان، زنان و خانواده می بایست ضمن تفهیم این وظایف به دستگاه های مسئول؛ چگونگی اجرای صحیح این تکالیف را از آنان مطالبه کنند.

علی فولیان با اشاره به بند 5 اصل 156 قانون اساسی عنوان کرد: یکی از مهمترین وظایف دستگاه قضایی، مدیریتِ پیشگیری از وقوع جرم است و در این حوزه نقش نظارتی و هماهنگ کننده را برعهده دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در دوران تحول و تعالی بدنبال توسعه برنامه های پیشگیرانه خود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های مسئول برای حمایت از زنان و کودکان مسئولانه عمل کنند

دستگاه های مسئول برای حمایت از زنان و کودکان مسئولانه عمل کنند