مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-26ورزشي

دیدار مردمی رییس جمهور در سفر به عسلویه


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در سفر رییس جمهور به عسلویه ضمن افتتاح فاز 11 پارس جنوبی و طرح های صنعت نفت، دیدار مردمی در ورزشگاه عسلویه ساعت 10 صبح برگزار می شود.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در سفر رییس جمهور به عسلویه ضمن افتتاح فاز 11 پارس جنوبی و طرح های صنعت نفت، دیدار مردمی در ورزشگاه عسلویه ساعت 10 صبح برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست هماهنگی سفر رییس جمهور به استان بوشهر با تبریک هفته دولت و با اشاره به افتتاح آخرین فاز پارس جنوبی با حضور رییس جمهور اظهار داشت: فاز 11 پارس جنوبی تنها فاز توسعه نیافته این میدان مشترک گازی است که با وجود مرزی بودن، توسعه آن در طی دو دهه گذشته، چندین بار توسط شرکت های ایرانی و خارجی با تعویق مواجه شده اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم و آغاز فعالیت رسمی آن در مردادماه 1400 با شعار پیشبرد طرح ها با تکیه بر توان داخل و اینکه هیچ طرحی نباید معطل تحقق برجام باشد، توسعه فاز 11 با جدیت بیشتری دنبال شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در همین راستا با حضور رییس جمهور شاهد بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مردمی رییس جمهور در سفر به عسلویه

دیدار مردمی رییس جمهور در سفر به عسلویه