مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:352023-08-25سياسي

گرانی ها با نظارت بیشتر بر بازار کنترل شود


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه گرانی ها با نظارت بیشتر بر بازار کنترل شود، گفت: مردم ما صبور و عاقلند، نقش تحریم ها را می فهمند و می دانند که بخشی از مشکلات را دشمن دامن می زند.

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه گرانی ها با نظارت بیشتر بر بازار کنترل شود، گفت: مردم ما صبور و عاقلند، نقش تحریم ها را می فهمند و می دانند که بخشی از مشکلات را دشمن دامن می زند.

این را هم به خوبی می فهمند که دولتمردان در کدام قسمت ها در انجام وظایفشان کوتاهی کرده اند و انتظار دارند این کوتاهی ها نباشد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که امروز، سوم شهریور در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد، با اشاره به سالروز به سالروز انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقین در 7 شهریور ماه، اظهار کرد: رسول خدا (ص) فرموده اند که اگر همه اهل عالم شریک شوند و باعث شوند خون یک مؤمن ریخته شود، خداوند همه آن ها را با صورت به جهنم می افکند و به اشدّ عذاب می رساند.

وی ادامه داد: همه آن هایی که به دروغ و جوّ شایعات دامن زدند تا حزب جمهوری منفجر شد و آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان به شهادت رسیدند، همه آن هایی که به شایعات دامن زدند و دفتر نخست وزیری منفجر شد و شهیدان رجایی و باهنر مظلومانه به شهادت رسیدند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی ها با نظارت بیشتر بر بازار کنترل شود

گرانی ها با نظارت بیشتر بر بازار کنترل شود