مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-21سياسي

تولیدات شرکت های دانش بنیان در راستای رفع نیازها باشد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر حمایت از دانش بنیان ها گفت: تولیدات شرکت های دانش بنیان باید در راستای رفع نیازهای کشور و به نفع مردم باشد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر حمایت از دانش بنیان ها گفت: تولیدات شرکت های دانش بنیان باید در راستای رفع نیازهای کشور و به نفع مردم باشد.

چهلمین نشست ستاد ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز، 30 شهریورماه در محل ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سیدوحید حسینی در این نشست تأکید کرد: تولیدات شرکت های دانش بنیان باید در راستای رفع نیازهای کشور و به نفع مردم باشد و پیش از تولید، نیازمند شناسایی و بررسی نیازها است که نقش مسئولان در این زمینه برای شناسایی نیازهای جامعه پررنگ است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت شرکت های دانش بنیان و نگاه ویژه مسئولان بر حمایت از نخبگان، گفت: ابتکارات و اختراعات، راهکاری علمی در برابر تحریم های دشمنان است و حمایت از نخبگان و جوانان با استعداد در شرکت های دانش بنیان، وظیفه همه مسئولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات شرکت های دانش بنیان در راستای رفع نیازها باشد

تولیدات شرکت های دانش بنیان در راستای رفع نیازها باشد