مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 14:152023-08-31اقتصادي

طرح های اقتصادی استان همدان دورنمای درخشانی دارد


طرح های اقتصادی استان همدان دورنمای درخشانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیداحسان خاندوزی ظهر پنجشنبه در بازدید از شرکت کمباین سازی خاوری، اظهار کرد: استان همدان نه تنها به عنوان قطب تاریخی و تمدنی کشور بلکه یکی از مراکز پیشرو در حوزه تولیدات کشاورزی و صنعتی که آتیه ی آن با توجه به طرح های اقتصادی که امروز شروع شده، بسیار درخشان تر خواهد بود.

وی افزود: استاندار همدان درباره افزایش میزان تسهیلات برای استان درخواستی مطرح کردند، که با توجه به ظرفیت های استان درخواست به حق و درستی است و این موضوع را به بانک مرکزی اعلام خواهیم کرد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه بنای ما در این دیدارها رفع موانع تولیدکنندگان استان همدان است، گفت: تولیدکنندگان از دولت توقع دارند مسیر کار تولیدی و صادراتی آن ها و اجرای طرح توسعه هموار باشد.

خاندوزی خاطرنشان کرد: رییس سازمان مالیاتی کشور برای رفع مسائل مالیاتی فعالان اقتصادی استان در این سفر همراه هستند و برای واحدهایی که نیاز به رسیدگی دارند، فی المجلس دستور رسیدگی صادر می کند.

وی افزود: مدیرعامل بانک کشاورزی نیز به جهت رفع مشکلات تسهیلاتی و همچنین برای مقررات زدایی و رفع موانع گمرکی و مالیاتی در این سفر همراه هستند تا شاهد رشد اقتصادی سریع تر و افزایش بیشتر درآمد سرانه استان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اقتصادی استان همدان دورنمای درخشانی دارد

طرح های اقتصادی استان همدان دورنمای درخشانی دارد