مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 00:402023-09-17اقتصادي

آمادگی شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد برای سوخت رسانی زمستانی


مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل برای تأمین سوخت زمستانی بخش های مختلف خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل برای تأمین سوخت زمستانی بخش های مختلف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی در بازدید از روستای منطقه صعب العبور رودریش از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه ضمن اشاره به عملکرد مطلوب این شرکت در تأمین و توزیع به موقع سوخت افزود: با برنامه ریزی و نیازسنجی دقیق، سوخت موردنیاز استان به ویژه مناطق سخت گذر و فاقد گاز طبیعی به حد کافی ذخیره سازی و این برای سوخت رسانی زمستانی تا دورافتاده ترین نقاط استان آمادگی کامل را داریم و خوشبختانه هیچ گونه جای نگرانی و کمبود سوختی وجود ندارد.

وی تأکید کرد: تأمین سوخت مورد نیاز استان تجلی همت و تلاش شبانه روزی مجموعه خدوم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعم از مسئولان و کارکنان، جایگاه های عرضه سوخت، شرکت ها و رانندگان حمل ونقل فرآورده های نفتی، عاملان فروش روستایی و عشایری برای رضایت خداوند متعال و شهروندان شریف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد برای سوخت رسانی زمستانی

آمادگی شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد برای سوخت رسانی زمستانی