مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-27اجتماعي

پیش بینی وضعیت جوی قزوین تا سه روز آینده


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: امروز برای برخی مناطق گاهی انتظار افزایش ابر را داریم، در ارتفاعات شمالی نیز پدیده مه را خواهیم داشت و احتمال رعدوبرق پراکنده در ساعات بعدازظهر وجود دارد، - ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: امروز برای برخی مناطق گاهی انتظار افزایش ابر را داریم، در ارتفاعات شمالی نیز پدیده مه را خواهیم داشت و احتمال رعدوبرق پراکنده در ساعات بعدازظهر وجود دارد، برای امروز هوای خنکی را داریم اما از فردا تا ظهر سه شنبه جو استان نسبتاً پایدار است و به لحاظ دمایی روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

مریم بهروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خروجی مدل های هواشناسی نشان می دهد برای امروز 5 شهریور ماه همانند روز گذشته گذر امواج از سطح منطقه اتفاق می افتد که برای برخی مناطق گاهی انتظار افزایش ابر را داریم، در ارتفاعات شمالی نیز پدیده مه را خواهیم داشت و احتمال رعدوبرق پراکنده در ساعات بعدازظهر وجود دارد.

وی ادامه داد: به دلیل نفوذ زبانه های پرفشار برای امروز وزش بادهای شمالی را خواهیم داشت، هر چند که نسبت به روز گذشته از سرعت وزش بادها کاسته شده است.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: به لحاظ دمایی برای امروز هوای خنکی را داریم اما از فردا 6 شهریور ماه تا ظهر سه شنبه 7 شهریور ماه، جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وضعیت جوی قزوین تا سه روز آینده

پیش بینی وضعیت جوی قزوین تا سه روز آینده